عزم جدی شهرداری صفادشت برای تأمین زیرساخت‌های شهر

https://safadasht.ir/?p=10195

اجرای پروژه بزرگ شبکه فاضلاب شهری صفادشت عزم جدی شهرداری در جهت توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شهری به‌عنوان اولویت راهبردی این شهرداری است.
20230101_144648

هم‌زمان با برگزاری  هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب شهردار صفادشت از این رویداد بزرگ بازدید  کرد

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار به همراه معاونین، مدیرعامل شهرک صنعتی صفادشت و جمعی از  مسئولان شهر صفادشت از بازدیدکنندگان روز دوم  این نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب  بودند.

گفتنی است این بازدید به دعوت هلدینگ تخصصی نیرو وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا پیمانکار اجرای ساخت فاضلاب شهری در شهرک صنعتی و شهر صفادشت انجام شد.

باتوجه‌به اینکه تأمین آب شرب شهروندان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری صفادشت می‌باشد توافق‌های اولیه احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر و شهرک صنعتی صفادشت با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال  با پیمانکار انجام شده و تا بهمن‌ماه تجهیز کارگاه و شروع  عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

صفادشت با بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت و شهرک صنعتی با بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی فعال دارای شبکه فاضلاب شهری نبوده که اقدامات اولیه اجرای این طرح بزرگ و حایز اهمیت توسط شهرداری این شهر آغاز شده است.

 

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir